Regulamin sekcji Judo wchodzi w życie z dniem 01.09.2016r.
- 1
- Przyjęcie dziecka do sekcji judo klubu ” UKS Judo Fight Club” następuje po złożeniu u trenera:
- a) “deklaracji członkowskiej” – (dostępna na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania)
- b) “oświadczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach”
- Przyjęcie dziecka do sekcji judo klubu „ UKS Judo Fight Club ” wiąże się z wnoszeniem comiesięcznych składek członkowskich o których mowa w § 2.
- O rezygnacji z członkowstwa w sekcji judo klubu „ UKS Judo Fight Club ” rodzic (opiekun prawny) zobowiązany jest powiadomić Zarząd klubu na piśmie najpóźniej do 20-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, od którego dziecko nie będzie już członkiem sekcji
Powiadomienie o rezygnacji z członkowstwa można złożyć do Zarządu klubu w jednej z niżej wymienionych form:
- a) za pośrednictwem trenera
- b) złożenie pisma do biura klubu
- c) przesłać listem poleconym na adres klubu
- W przypadku niedopełnienia wymogu określonego w ust.3 rodzic (opiekun prawny) zobowiązany jest do uiszczenia comiesięcznych składek członkowskich w wysokości określonej w §2 do czasu powiadomienia o rezygnacji z członkowstwa
- 2
- Składki członkowskie są stałe w zależności od deklarowanej ilości zajęć dziecka w miesiącu oraz niezależnie od faktycznych obecności dziecka na zajęciach i wynoszą:
- a) w miesiącach I-VI oraz IX-XII
– trening judo 1 x tygodniowo – 60 zł / mc
– trening judo 2-3 x tygodniowo –120 zł / mc
– trening na siłowni (1-5 x tygodniowo) tylko dla członków klubu – 70 zł / mc
- b) w miesiącach VII-VIII składka członkowska wynosi 0 zł słownie: zero złotych (chyba, że zostanie utworzona specjalna grupa wakacyjna)
- Wysokość składki członkowskiej może ulec zmianie w drodze uchwały Zarządu klubu. Składki w zmienionej wysokości obowiązują od drugiego miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym uchwała o zmianie wysokości składki została ogłoszona. Ogłoszenie uchwały następuje poprzez zamieszczenie jej treści na stronie internetowej sekcji judo klubu „ UKS Judo Fight Club ” (www.judofightclub.pl) oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie klubu.
- Składki członkowskie wnoszone są na konto klubu do 10 dnia miesiąca z góry za dany miesiąc. Za datę wniesienia składki uważa się datę wpływu środków na konto klubu w BZWBK nr konta:
BZWBK 21 1090 1753 0000 0001 0872 4105
UKS Judo Fight Club
ul. Klimatyczna 1
05-077 Warszaw
Przelew powinien zostać zatytułowany według wzoru:
Imię i Nazwisko osoby biorącej udział w zajęciach sportowych (nie osoby wpłacającej), imię trenera, MM/RRRR;
- składka – Jan Kowalski, trener Radek , XI/2016r.
- po terminie (po 10-tym dniu miesiąca) wpłata składek powiększona jest o 10 zł.
- W przypadku nie wniesienia składki członkowskiej w terminie, z zastrzeżeniem ust. 6 dziecko może zostać niedopuszczone do uczestnictwa w zajęciach do czasu uregulowania zaległości.
- W uzasadnionych przypadkach na podstawie pisemnego wniosku Zarząd klubu może odroczyć termin płatności składek członkowskich.
- 3
- Pieniądze pochodzące ze składek członkowskich przeznaczone są w szczególności na:
- a) wynajem sali do zajęć judo
- b) wynagrodzenie trenerów
- c) zakup sprzętu sportowego do prowadzenia treningu judo
- d) promocje klubu w mediach
- e) opłaty statutowe w Polskim Związku Judo oraz Warszawsko-Mazowieckim Okręgowym Związku Judo
- f) dofinansowanie udziału dzieci w zawodach lub zgrupowaniu sportowym
- g) opłaty biurowe i administrację klubu
- O wysokości dofinansowania udziału dzieci w zawodach lub zgrupowaniu decyduje Zarząd Klubu w drodze uchwały. Kwota dofinansowania uzależniona jest od rangi zawodów i klas zawodników.
- 4
- Zawodnik sekcji judo klubu UKS Judo Fight Club zobowiązany jest w szczególności do:
- a) przestrzegania zasad bezpieczeństwa określonych w regulaminie sali treningowej sekcji
- b) kulturalnego zachowania sie na terenie budynku klubu
- c) kulturalnego zachowania sie wobec trenerów, koleżanek i kolegów z sekcji, wszystkich pracowników budynku oraz pozostałych osób przebywających aktualnie w budynku
- d) kulturalnego zachowania sie na zawodach judo
- e) wykonywania poleceń wydanych przez trenera
- f) rzetelnego i sumiennego uczestnictwa w zajęciach
- g) informowania trenera o problemach zdrowotnych (zawrotach i bólach głowy, itp)
- h) uzyskania zgody trenera na każdorazowe opuszczenie sali treningowej judo (wyjście do łazienki, szatni itp)
- i) dbania o sprzęt sportowy
- j) posiadania podczas zajęć (treningu) odpowiedniego stroju sportowego (judogi, koszulki, spodenek, dresy bez suwaków)
- k) udziału w zawodach do których został wytypowany przez trenera
- l) występowania na zawodach w stroju klubowym (judogi z naszywkami klubu, koszulka klubowa, dresy klubowe)
ł) godnego reprezentowania klubu UKS Judo Fight Club na zewnątrz
- m) sportowego trybu życia oraz całkowitego zakazu stosowania „używek”
- Trenerzy sekcji mogą wyciągnąć konsekwencje wobec zawodników naruszających obowiązki określone w ust. 1 poprzez:
- a) upomnienie osobiste
- b) upomnienie przy całej grupie
- c) usunięcie zawodnika z zajęć
- d) nie zgłoszenie zawodnika do zawodów
- e) wycofanie zawodnika ze startu w zawodach – z konsekwencjami finansowymi z tego wynikającymi
- f) złożenie do Zarządu Klubu wniosku o czasowe zawieszenie w prawach zawodnika
- g) prace społeczne na rzecz Klubu
- 5
Zarząd Klubu zobowiązuje wszystkie osoby uczęszczające na zajęcia sportowe w klubie UKS Judo Fight Club do posiadania ważnych badań lekarskich (badania osób biorących udział w zawodach muszą być poświadczone przez lekarza sportowego) Kserokopię aktualnych badań należy dostarczyć trenerom. Badania organizowane są przez klub systematycznie dwa razy w roku w miesiącach V i XI .